Одноденні походи Походи

На гору Яворова із присілку Дора

Гора Яворова з пригірком Маливо – не надто відома, хоча це перша вершина, що зустрічає вас при в’їзді з Делятина в долину Прута. Маршрут на цю гору частково проходить жовтим маркуванням, що веде до гори Маковиця та гори Смерічок. Сама вершина гори висотою 998 метрів непримітна, хоча з її схилів відкриваються красиві краєвиди на довколишні гори та долини.

Тип маршруту: Радіальний (з можливістю кільцевого)

Довжина маршруту: 11.8 км (в дві сторони)

Маркування: До розвилки Яворова - Смерічок: жовте, від розвилки до вершини - немає

Перепад висот: 500 м

Нитка маршруту:

Гора Яворова (вершина – зліва)

Рух починається із присілку Дора, за мостом через Річку Прут. Звідси (де є достатньо місця для паркування) рухаємося вулицею вліво, після чого на першому великому перехресті повертаємо направо, і вже незабаром заходимо в ліс, розпочинаючи доволі круту ділянку підйому, яка, втім, триває недовго. Стежка виводить нас на полонину, якою рухаємося вгору з поворотом вправо. Позаду відкривається пейзаж гори Маковиця та хребта Явірник, а також гори Синячка та її відрогів.

Рух далі йде по відрогу хребта, дорога пряма та легка, і виводить нас до присілку біля підніжжя Яворової. Весь цей час вершина височіє зліва від нас в лісі, а справа видно гору Смерічок. Перетинаємо присілок і заходимо в ліс, повертаючи із жовтого маркування вліво, до гори Яворова.

Гора Яворова (зліва)

Останні метри до вершини – доволі круті, однак потім дорога виположується. Вершина знаходиться в лісі і є не надто цікавою. Однак можна пройти трохи далі дорогою та вийти на північний схил, звідки відкривається чудовий пейзаж передгір’я Карпат.

Вид з північного схилу гори Яворова

Спуститися можна тією ж дорогою, або, повернувшись до жовтого маркування додати 4 кілометри та пройти через Смерічок та Маковицю, закільцювавши таким чином маршрут.

Яворова та подорож схилами в районі присілку Дора – чудове місце релаксу та гарний похід для міжсезоння.